Dopuszczalna masa całkowita
Maksymalna masa załadunku
Długość załadunkowa
Szerokość załadunkowa
Wysokość załadunkowa
Z dumą przedstawiamy Ceresa
Zamkniętą przyczepę, która wyznacza nowy standard w klasie DMC do 3500 kg, podnosząc komfort i jakość użytkowania na niespotykany dotąd poziom.
To owoc ponad dwóch lat intensywnych prac rozwojowych: licznych iteracji projektowych, dogłębnej analizy oczekiwań klientów oraz precyzyjnego dopracowania każdego detalu.
Wykorzystując zaawansowane technologie zaczerpnięte z przemysłu motoryzacyjnego i lotniczego, stworzyliśmy przyczepę, która staje się nowym punktem odniesienia w swojej klasie.
Główne czynniki decyzyjne podczas projektu
Funkcjonalność
Ceres to niezawodne narzędzie w Twoich rękach.
W świecie, gdzie czas ma kluczowe znaczenie, liczy się sprawność i efektywność działania.
Dzięki lekkiej konstrukcji z aluminiowym podwoziem i kompozytowym nadwoziem, Ceres oferuje kompleksowe wsparcie w codziennych wyzwaniach.
Aspekty wizualne
Dzięki zastosowaniu elementów kompozytowych o aerodynamicznych kształtach oraz starannemu doborowi komponentów, udało nam się uzyskać unikalny i rozpoznawalny wygląd, nie rezygnując przy tym z funkcjonalności.

LEKKA, WYTRZYMAŁA KONSTRUKCJA
Nasza konstrukcja opiera się na innowacyjnej płycie podłogowej wykonanej z wytrzymałych, zamkniętych profili aluminiowych. Dzięki temu uzyskaliśmy wyjątkową wytrzymałość w pełni aluminiowego podwozia, które stanowi solidną podstawę dla konstrukcji przyczepy. Płyta podłogowa została precyzyjnie przygotowana i wyposażona w system otworów do czteropunktowego mocowania transportowanych pojazdów, zapewniając stabilność i ochronę przed uszkodzeniem zawieszenia samochodu. Pomimo sieci punktów mocowania, przestrzeń ładunkowa jest całkowicie odizolowana od środowiska zewnętrznego, co gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo przewożonego ładunku.
Aby zmniejszyć wagę przyczepy, wybraliśmy konstrukcję nadwozia wykonaną z materiałów kompozytowych. Ściany boczne, wykonane z włókna szklanego z rdzeniem w formie plastra miodu lub ekstrudowanej piany polistyrenowej, są zintegrowane z laminatami produkowanymi w formach przy użyciu infuzji próżniowej – metody stosowanej w motosporcie i przemyśle lotniczym. Każdy element zawiera ciągłe włókna szklane lub węglowe, co zapewnia wyjątkową wytrzymałość. Proces formowania włókien pozwolił nam stworzyć innowacyjne kształty nadwozia, niespotykane dotąd w branży. Tutaj forma spotyka się z funkcjonalnością, co pozwala na zmniejszenie oporu powietrza, a tym samym obniżenie zużycia paliwa przez pojazd holujący.

Funkcjonalność na pierwszym miejscu
W centrum zasad projektowania CERESA leży silny nacisk na funkcjonalność i doświadczenie użytkownika. Dlatego wszystkie funkcje przyczepy, takie jak obsługa wciągarki, elektryczny przechył pokładu czy oświetlenie, są centralnie sterowane za pomocą dedykowanego modułu sterującego oraz pilota o zasięgu do 40 metrów. Dzięki temu obsługa przyczepy nie stanowi przeszkody, lecz sposób na jak najbardziej efektywne wykonanie zadań.
Zaawansowany system sterowania postawił przed nami nowe wyzwania dotyczące wiązki elektrycznej, które pokonaliśmy, wdrażając nowoczesne, modułowe rozwiązania. Nasza własnoręcznie produkowana wiązka nie zawiera połączeń lutowanych; zamiast tego wszystkie złącza wykonane są za pomocą dedykowanych, hermetycznie uszczelnionych złączy wykorzystywanych w branży motoryzacyjnej. Nawet w przypadku uszkodzenia wiązki podczas intensywnego użytkowania, można łatwo wymienić uszkodzoną sekcję na nową, wysyłaną bezpośrednio z naszego magazynu, tak aby bez opóźnień wrócić do wykonywania zadań, które nas czekają.

Pełen dostęp do ładunku
Projektując CERESA, skupiliśmy się na doświadczeniach profesjonalistów z branży transportowej, którzy codziennie stają w obliczu presji związanej z szybkością i efektywnością pracy. Mając te wyzwania na uwadze, zoptymalizowaliśmy ergonomię i wygodę użytkowania naszej przyczepy, wprowadzając pełnowymiarowe, czteroskrzydłowe drzwi harmonijkowe, które ułatwiają dostęp do przestrzeni ładunkowej jak nigdy dotąd. Niezależnie od tego, czy pracujesz w ciasnych magazynach, czy na zatłoczonych ulicach, minimalna przestrzeń potrzebna do otwarcia szerokiej ościeżnicy bocznej to prawdziwa rewolucja
Kolejną wyjątkową cechą jest duży świetlik, umieszczony centralnie na dachu. Wykonany z litego poliwęglanu, zapewnia trwałą konstrukcję, która w ciągu dnia naturalnie oświetla wnętrze przyczepy, eliminując konieczność używania dodatkowego oświetlenia LED.
Dzięki tym innowacjom obsługa CERESA jest szybka i bezproblemowa, co czyni go idealnym wyborem dla osób ceniących sobie efektywność i niezawodność w swojej pracy.

Maksymalna masa załadunku
Długość załadunkowa
Szerokość załadunkowa
Wysokość załadunkowa
Dopuszczalna masa całkowita
Z dumą przedstawiamy Ceresa
Zamkniętą przyczepę, która wyznacza nowy standard w klasie DMC do 3500 kg, podnosząc komfort i jakość użytkowania na niespotykany dotąd poziom.
To owoc ponad dwóch lat intensywnych prac rozwojowych: licznych iteracji projektowych, dogłębnej analizy oczekiwań klientów oraz precyzyjnego dopracowania każdego detalu.
Wykorzystując zaawansowane technologie zaczerpnięte z przemysłu motoryzacyjnego i lotniczego, stworzyliśmy przyczepę, która staje się nowym punktem odniesienia w swojej klasie.
Główne czynniki decyzyjne podczas projektu
Funkcjonalność
Ceres to niezawodne narzędzie w Twoich rękach.
W świecie, gdzie czas ma kluczowe znaczenie, liczy się sprawność i efektywność działania.
Dzięki lekkiej konstrukcji z aluminiowym podwoziem i kompozytowym nadwoziem, Ceres oferuje kompleksowe wsparcie w codziennych wyzwaniach.
Aspekty wizualne
Dzięki zastosowaniu elementów kompozytowych o aerodynamicznych kształtach oraz starannemu doborowi komponentów, udało nam się uzyskać unikalny i rozpoznawalny wygląd, nie rezygnując przy tym z funkcjonalności.
LEKKA, WYTRZYMAŁA KONSTRUKCJA
Nasza konstrukcja opiera się na innowacyjnej płycie podłogowej wykonanej z wytrzymałych, zamkniętych profili aluminiowych. Dzięki temu uzyskaliśmy wyjątkową wytrzymałość w pełni aluminiowego podwozia, które stanowi solidną podstawę dla konstrukcji przyczepy. Płyta podłogowa została precyzyjnie przygotowana i wyposażona w system otworów do czteropunktowego mocowania transportowanych pojazdów, zapewniając stabilność i ochronę przed uszkodzeniem zawieszenia samochodu. Pomimo sieci punktów mocowania, przestrzeń ładunkowa jest całkowicie odizolowana od środowiska zewnętrznego, co gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo przewożonego ładunku.
Aby zmniejszyć wagę przyczepy, wybraliśmy konstrukcję nadwozia wykonaną z materiałów kompozytowych. Ściany boczne, wykonane z włókna szklanego z rdzeniem w formie plastra miodu lub ekstrudowanej piany polistyrenowej, są zintegrowane z laminatami produkowanymi w formach przy użyciu infuzji próżniowej – metody stosowanej w motosporcie i przemyśle lotniczym. Każdy element zawiera ciągłe włókna szklane lub węglowe, co zapewnia wyjątkową wytrzymałość. Proces formowania włókien pozwolił nam stworzyć innowacyjne kształty nadwozia, niespotykane dotąd w branży. Tutaj forma spotyka się z funkcjonalnością, co pozwala na zmniejszenie oporu powietrza, a tym samym obniżenie zużycia paliwa przez pojazd holujący.

Funkcjonalność na pierwszym miejscu
W centrum zasad projektowania CERES leży silny nacisk na funkcjonalność i doświadczenie użytkownika. Dlatego wszystkie funkcje przyczepy, takie jak obsługa wciągarki, elektrohydrauliczne przechylanie, oświetlenie, są centralnie sterowane za pomocą dedykowanego modułu sterującego oraz pilota o zasięgu do 40 metrów. Dzięki temu obsługa przyczepy nie stanowi przeszkody, lecz sposób na jak najbardziej efektywne wykonanie zadań.
Zaawansowany system sterowania postawił przed nami nowe wyzwania dotyczące wiązki elektrycznej, które pokonaliśmy, wdrażając nowoczesne, modułowe rozwiązania. Nasza własnoręcznie produkowana wiązka nie zawiera połączeń lutowanych; zamiast tego wszystkie złącza wykonane są za pomocą dedykowanych, hermetycznie uszczelnionych złączy wykorzystywanych w branży motoryzacyjnej. Nawet w przypadku uszkodzenia wiązki podczas intensywnego użytkowania, można łatwo wymienić uszkodzoną sekcję na nową, wysyłaną bezpośrednio z naszego magazynu, tak aby bez opóźnień wrócić do wykonywania zadań, które nas czekają.

Pełen dostęp do ładunku
Projektując CERESA, skupiliśmy się na doświadczeniach profesjonalistów z branży transportowej, którzy codziennie stają w obliczu presji związanej z szybkością i efektywnością pracy. Mając te wyzwania na uwadze, zoptymalizowaliśmy ergonomię i wygodę użytkowania naszej przyczepy, wprowadzając pełnowymiarowe, czteroskrzydłowe drzwi harmonijkowe, które ułatwiają dostęp do przestrzeni ładunkowej jak nigdy dotąd. Niezależnie od tego, czy pracujesz w ciasnych magazynach, czy na zatłoczonych ulicach, minimalna przestrzeń potrzebna do otwarcia szerokiej ościeżnicy bocznej to prawdziwa rewolucja.
Kolejną wyjątkową cechą jest duży świetlik, umieszczony centralnie na dachu. Wykonany z litego poliwęglanu, zapewnia trwałą konstrukcję, która w ciągu dnia naturalnie oświetla wnętrze przyczepy, eliminując konieczność używania dodatkowego oświetlenia LED.
Dzięki tym innowacjom obsługa CERES jest szybka i bezproblemowa, co czyni go idealnym wyborem dla osób ceniących sobie efektywność i niezawodność w swojej pracy.
