Konfiguruj wedle swoich potrzeb
Budując nasz produkt oraz gamę jego konfiguracji zadbaliśmy o to aby mógł być on adresowany do wszystkich zainteresowanych . Firma zajmująca się transportem samochodów, zespoły wyścigowe, studio detailerskie czy fascynat motoryzacji; każdy z Was ma możliwość doboru wersji oraz wyposażenia CERES uszytej na miarę swoich potrzeb.
KOLORYSTYKA
Możliwość konfiguracji koloru była dla nas znacznym wyzwaniem ze względu na różnorodność części i ich technologię produkcji, jednak znaleźliśmy rozwiązanie tego problemu. Aluminiowe i kompozytowe elementy są malowane w profesjonalnych lakierniach za pomocą farb proszkowych i poliuretanowych, natomiast ściany są pokrywane wysokiej jakości folią winylową.
W standardowej wersji skorupa CERES wykończona jest w kolorze białym zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, natomiast podwozie okalają czarne blendy oraz malowany w tym samym kolorze dyszel. Jako opcję dodatkową oferujemy dowolną konfigurację kolorystyczną z palety RAL.

DOSTĘP DO WNĘTRZA PRZYCZEPY
Jednym z głównych wyzwań, z jakimi często mierzą się właściciele zabudowanych przyczep, jest ograniczony dostęp do całej przestrzeni ładunkowej. Ze względu na konieczność zabezpieczenia cennych towarów podczas transportu, kluczowe jest zapewnienie łatwego dostępu oraz możliwości skutecznego mocowania pasów transportowych.
Projektując CERES, wnikliwie przeanalizowaliśmy opinie i doświadczenia profesjonalistów z branży transportu pojazdów—osób doskonale znających codzienne trudności w tej pracy. Nasza przyczepa została zaprojektowana z myślą o maksymalizacji przestrzeni użytkowej oraz zapewnieniu jak największych otworów drzwiowych i klap, co umożliwia łatwy i szybki dostęp do wnętrza.
Na przedniej ścianie przyczepy zaprojektowaliśmy pełnowymiarowe drzwi o wymiarach 67x166 cm, które umożliwiają swobodny dostęp do wnętrza. Dzięki nim obsługa panelu sterowania przyczepy lub zabezpieczenie przedniego koła pojazdu staje się wyjątkowo proste. Ta funkcja doskonale odzwierciedla nasze zaangażowanie w praktyczność bez kompromisów w kwestii bezpieczeństwa.
Boczna ściana CERES posiada obszerne światło ościeżnicy o wymiarach 317x180 cm, zaprojektowane tak, aby umożliwić wygodne wyjście z transportowanego pojazdu bez ryzyka uszkodzenia jego karoserii. Duży otwór drzwiowy nie tylko gwarantuje bezpieczny załadunek, ale także umożliwia efektowną prezentację pojazdu. Dzięki zintegrowanemu oświetleniu LED, przewożony pojazd prezentuje się jak w profesjonalnym salonie.


CERES oferuje możliwość konfiguracji ściany bocznej na trzy sposoby:
- Podnoszony trap wspomagany spężynami gazowi: Duży trap podnoszony do góry, który może również pełnić funkcję zadaszenia, chroniąc np. przed deszczem podczas załadunku lub rozładunku.
- Drzwi dwuskrzydłowe: Tradycyjna opcja z dwuskrzydłowymi drzwiami otwieranymi na boki, zapewniająca prosty i znany sposób wejścia.
- Czteroskrzydłowe drzwi harmonijkowe: Drzwi zaprojektowane z myślą o najbardziej wymagających warunkach, które można bez wysiłku otworzyć nawet w najciaśniejszych miejscach parkingowych, dzięki prostemu mechanizmowi obsługiwanemu za pomocą dwóch klamek.
Każda z tych konfiguracji jest wspierana przez nasz innowacyjny system klamek i zamków, które można otworzyć jednym kluczem, zapewniając wygodę i bezpieczeństwo dostępu do wszystkich punktów przyczepy. Ten zintegrowany system kluczy obejmuje również szuflady i przednią skrzynię, upraszczając proces zabezpieczania i dostępu do ładunku.
W każdym aspekcie, CERES został zaprojektowany, aby zapewnić najwyższą funkcjonalność, bezpieczeństwo i łatwość obsługi, spełniając oczekiwania nawet najbardziej wymagających profesjonalistów w branży transportowej.

DODATKOWA PRZESTRZEŃ CARGO
Przestrzeń ładunkowa naszej przyczepy może być łatwo powiększona dzięki przemyślanej konstrukcji, umożliwiającej dodanie dodatkowych miejsc na przechowywanie pasów, ramp, zestawów narzędziowych w formie szuflad lub skrzynki narzędziowej.
Szuflady o pojemności 100 litrów każda mogą być zamontowane po jednej lub obu stronach przyczepy CERES, tuż za osiami. Są one płynnie zintegrowane z konstrukcją przyczepy i niemal niewidoczne. Wykonane w całości z aluminium, pokryte są specjalną powłoką odporną na zarysowania.
Wewnętrzna skrzynka narzędziowa, zapewniająca dodatkowe 100 litrów przestrzeni, jest umiejscowiona z przodu pokładu, tuż nad dyszlem. Pokrywa, wykonana z aluminiowych paneli, wspierana przez siłowniki gazowe, doskonale komponuje się z całą powierzchnią podłogową.
Dodatkową zaletą tych opcjonalnych przestrzeni ładunkowych jest zintegrowany system jednego klucza, który umożliwia odblokowanie wszystkich zamków zabezpieczających dostęp do nich.
Dla klientów potrzebujących dodatkowej przestrzeni do przechowywania kół podczas podróży, np. na tor wyścigowy, oferujemy dedykowany stojak na koła. Stojak, umieszczony nad przednią skrzynią, jest solidnie mocowany bezpośrednio do pokładu. Wykonany z aluminium i malowany na dowolny kolor z palety RAL, pozwala na jednoczesny transport do 8 opon, zapewniając wygodę i bezpieczeństwo. podczas przewozu.

OŚWIETLENIE
Model CERES wyposażony jest w duży świetlik z płyty poliuretanowej, który skutecznie oświetla wnętrze przyczepy. Aby zapewnić jeszcze lepsze warunki oświetleniowe, szczególnie podczas pochmurnej pogody czy w porze nocnej, oferujemy możliwość zainstalowania trzymetrowych listew na części dachowej, w których można zamontować oświetlenie LED lub RGB LED. Takie rozwiązanie nie tylko dodatkowo rozjaśnia przestrzeń ładunkową, ale również umożliwia lepszą prezentację cennego ładunku transportowanego w przyczepie.

DODATKOWA WARSTWA ZABEZPIECZAJĄCA POKŁAD
W standardowej wersji podłoga CERES jest wykonana z aluminiowych paneli o specjalnej, antypoślizgowej powierzchni. Dla osób poszukujących dodatkowej ochrony i funkcjonalności, oferujemy opcję pokrycia całej powierzchni pokładu specjalną powłoką poliuretanową. Ta powłoka charakteryzuje się zwiększoną odpornością na zarysowania oraz poprawionymi właściwościami antypoślizgowymi, co dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo i trwałość nawierzchni.


ZACZEP KULOWY
CERES jest standardowo wyposażony w urządzenie sprzęgające AL-KO, gwarantujące najwyższą jakość i bezpieczeństwo. Wskaźnik zużycia informuje o stanie zaczepu przyczepy oraz haka holowniczego pojazdu. Wskaźnik bezpieczeństwa zapewnia pewność, że zaczep jest prawidłowo zamocowany na kuli holowniczej pojazdu.
Jako opcjonalne wyposażenie możliwy jest montaż zaczepu ze stabilizatorem z czterema okładzinami ściernymi. Rozwiązanie to zapewnia stabilną jazdę i doskonałe prowadzenie. Nowoczesna konstrukcja oraz ulepszona ergonomia eliminują boczne kołysanie i "nurkujący" ruch przyczepy. Dzięki temu podróż z przyczepą o masie do 3500 kg jest bezpieczna i komfortowa.
AMORYZACJA OSI
Koszmar każdego kierowcy to narastające wibracje przyczepy na nierównych drogach. Dlatego oprócz standardowego zawieszenia osi oferujemy amortyzatory AL-KO Octagon, które natychmiast redukują niebezpieczne „podskakiwanie” przyczepy w trakcie jazdy. Efektem jest płynniejsza jazda, bardziej niezawodne hamowanie, optymalny kontakt z drogą oraz pełne bezpieczeństwo przewożonego ładunku.

FELGI
W podstawowej wersji model CERES opuszcza halę montażową na stalowych felgach 10-calowych, dedykowanych dla przyczep o maksymalnej dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.
Opcjonalnie, przyczepa może być wyposażona w znacznie lżejsze felgi z stopów aluminium o wykończeniu diamentowym, montowane na śruby bezpieczeństwa o wyjątkowo wysokiej jakości.

SYSTEM KAMER
Bezpieczeństwo podczas manewrowania, a także podczas samej podróży z cennym ładunkiem jest bardzo ważnym punktem, na który również zwróciliśmy uwagę projektując CERES. Jako dodatkowe wyposażenie proponujemy zestawy kamer bezprzewodowych wraz z wyświetlaczem do monitorowania zarówno otoczenia zewnętrznego jak i wnętrza przyczepy.
Dostępne w ofercie opcje to:
- kamera cofania wraz z kamerą z wnętrza przyczepy;
- zestaw kamer 360 stopni - "bird view" - zapewniająca obraz dookoła przyczepy.

SYSTEM UCHYLANIA POKŁADU
W wersji standardowej CERES jest wyposażony w ręczną pompę hydrauliczną ze zbiornikiem zamontowaną na dyszlu przyczepy. To rozwiązanie pozwala na łatwe podnoszenie i opuszczanie pokładu przed i po załadunku.
Jako dodatkowe wyposażenie oferujemy pompę elektrohydrauliczną, którą można sterować zarówno centralnie, jak i zdalnie za pomocą dedykowanego pilota do obsługi przyczepy. Silnik oraz zbiornik oleju znajdują się pod klapą rewizyjną wewnątrz przyczepy, co ułatwia dostęp w celu sprawdzenia poziomu oleju w razie potrzeby

WCIĄGARKA SAMOCHODOWA
Jako opcjonalne wyposażenie naszej przyczepy oferujemy profesjonalną wciągarkę Kangaroo o uciągu 9500 LBS (4309 kg) z liną syntetyczną oraz centralnym i zdalnym sterowaniem, umieszczoną w przedniej części pod pokładem. Dzięki umiejscowieniu wciągarki poniżej płyty podłogowej, nie ogranicza ona przestrzeni ładunkowej, zachowując pełną pojemność przyczepy.

BATERIA
W naszej przyczepie standardowo stosujemy akumulator AGM VRLA, który wykorzystuje separatory z włókna szklanego wypełnione elektrolitem. Akumulator ten cechuje się wysoką odpornością na głębokie rozładowania oraz efektywnym pochłanianiem gazów.
Alternatywnie, oferujemy baterię LiFePO4 o pojemności 125 Ah, która jest o około 20 kg lżejsza niż tradycyjny akumulator kwasowo-ołowiowy. Zapewnia 100% pojemności użytkowej i jest przeznaczona do pracy cyklicznej, oferując długą żywotność—ponad 5500 cykli przy zachowaniu 80% pojemności nominalnej, co przekłada się na ponad 10 lat użytkowania. Ponadto, dzięki niskiemu wskaźnikowi samorozładowania, bateria pozostaje w pełni gotowa do użycia nawet po roku bezczynności.
Ten zestaw zawiera również dedykowaną ładowarkę do bateri LiFeP04.
